ساعت هوشمند اولترا IWO Ultra 5

ونوم واچ

فهرست مطالب

به این ساعت امتیاز بدید!

KIWITIME IWO Ultra 5 یکی دیگر از ساعت های هوشمند جدید 2023 است که از تماس بلوتوث و قطب نما با قیمتی مقرون به صرفه پشتیبانی می کند. این یک طرح اپل واچ اولترا است که به شکل مربع با صفحه نمایش AMOLED بزرگ 2.2 اینچی عرضه می شود و به چندین ویژگی از جمله نمایشگر ضربان قلب، مانیتور اکسیژن خون SPO2، حالت های ورزشی، رم 2 گیگابایتی و… مجهز است. پس بیایید به جزئیات کامل بپردازیم!

طراحی ساعت هوشمند IWO Ultra 5 :

همانطور که در تصویر بالا می بینید، این ساعت جدید IWO Ultra 5 دارای طراحی مربعی است که شیک، مد روز و مناسب مردان و زنان است. ابعاد 49*44*14.4 میلی متر و وزن حدود 55 گرم دارد.

بدنه ساعت هوشمند IWO Ultra 5 از آلیاژ روی ساخته شده است در حالی که بند آن سیلیکونی است. این ساعت هوشمند Ultra 5 از یک صفحه نمایش لمسی بزرگ 2.2 اینچی AMOLED استفاده می کند که از صفحه نمایش همیشه روشن پشتیبانی می کند و با وضوح 468*568 پیکسل ایجاد شده است. این ساعت هوشمند واچ فیس های متنوعی دارد و در رنگ های مشکی، خاکستری و نارنجی موجود است.

ویژگی های ساعت هوشمند IWO Ultra 5 :

IWO Ultra 5 یک ساعت هوشمند ضد آب IP68 است که به این معنی است که می توانید آن را هنگام شستن دست ها یا در روزهای بارانی استفاده کنید. این ساعت هوشمند دارای یک سنسور ضربان قلب است که داده‌های ضربان قلب ما را در 24 ساعت جمع‌آوری می‌کند. این ساعت هوشمند همچنین به لطف مانیتور خواب کامل خود به شما کمک می کند تا خواب خود را کنترل کنید. همچنین دارای گام شمار است و به ما اجازه می دهد کالری سوزانده شده در طول روز را کنترل و تخمین بزنیم.

علاوه بر ویژگی هایی که در بالا ذکر شد، این ساعت هوشمند IWO Ultra 5 دارای بلندگو و میکروفون است که به شما امکان می دهد مستقیماً از طریق ساعت هوشمند تماس برقرار کنید. ویژگی های اضافی مانیتور اکسیژن خون مانیتور فشار خون، قطب نما، یادآوری کم تحرکی، حالت های ورزشی،کنترل دسترسی NFC، پرداخت آفلاین Alipay، آب و هوا، یافتن تلفن، بلوتوث و … است. این ساعت هوشمند دارای ظرفیت باتری 450 میلی آمپر ساعتی با 3 تا 5 روز استفاده عادی و 10 روز در حالت آماده به کار است.

مشخصات کامل ساعت هوشمند IWO Ultra 5 :

مدلIWO Ultra 5
شکلمربع
ابعاد49*44*14.4میلی متر
وزن55 گرم
رنگ هامشکی، نارنجی، خاکستری
ابعاد صفحه نمایش2.2 اینچ
نوع صفحه نمایشAMOLED
وضوح صفحه نمایش468*568 پیکسل
سیستم عاملAndroid و IOS
حسگر هاسنسور ضربان قلب
سنسور G
بلوتوث5.1 و نسخه 3.0
GPSندارد
بلندگوبله
میکروفونبله
حالت چند ورزشیدارد
مانیتور ضربان قلبدارد
مانیتور اکسیژن خوندارد
مانیتور فشار خوندارد
NFCبله
ضد آبIP67
ویژگی های اضافیتماس بلوتوثی
کنترل دسترسی NFC
قطب نما
یادآوری بی تحرک
مانیتور خواب
زنگ خطر. هشدار
فشارسنج
تنظیم روشنایی …
ظرفیت باتری450 میلی آمپر ساعت
استفاده3-5 روز
اپلیکیشنMActive Pro
بندسیلیکونی

با توجه به اینکه وب سایت ایران اسمارت واچ اخبار ساعت هوشمند را پوشش میدهد، قیمت ذکر شده برای محصول برآورد شده بر اساس قیمت چین است. این قیمت فقط در تاریخ انتشار خبر اعتبار دارد.

دیدگاهتان را بنویسید