ساعت هوشمند Amazfit Cheetah Square

ونوم واچ

فهرست مطالب

به این ساعت امتیاز بدید!

Amazfit دو ماه پس از راه اندازی Amazfit Cheetah Round، دوباره بازگشته و ساعت هوشمند جدیدی به نام Amazfit Cheetah Square را برای ما به ارمغان آورد.یک ساعت هوشمند اسپورت است که به شکل مربع با صفحه نمایش 1.75 اینچی AMOLED و دارای چندین ویژگی از جمله نمایشگر ضربان قلب، نمایشگر اکسیژن خون ، حالت های ورزشی، GPS، ضد آب 5ATM و… است. پس بیایید به جزئیات کامل بپردازیم!

طراحی ساعت هوشمند Amazfit Cheetah Square :

همانطور که در تصویر بالا می بینید! این ساعت چیتا مربعی آمازفیت دارای طراحی مربعی است که شیک، مد روز و مناسب مردان و زنان است. ابعاد 44×38.7×9.9 میلی متر و وزن حدود 37 گرم دارد.

بدنه ساعت هوشمند Amazfit Cheetah Square از آلیاژ آلومینیوم ساخته شده است در حالی که بند آن سیلیکونی است. این Cheetah Square از یک صفحه نمایش لمسی بزرگ 1.75 اینچی AMOLED استفاده می کند که از صفحه نمایش همیشه روشن پشتیبانی می کند و با وضوح 390×450 پیکسل ایجاد شده است. این ساعت هوشمند واچ فیس های متنوعی دارد و در رنگ خاکستری موجود است.

ویژگی های ساعت هوشمند Amazfit Cheetah Square :

Amazfit Cheetah یک ساعت هوشمند ضدآب 5ATM است که تا عمق 50 متری محافظت می کند. می توان آن را بدون نگرانی برای استفاده روزانه یا هنگام شنا استفاده کرد. این ساعت هوشمند دارای یک سنسور ضربان قلب است که داده‌های ضربان قلب ما را در 24 ساعت جمع‌آوری می‌کند. این مدل به لطف مانیتور خواب کامل خود به شما کمک می کند تا خواب خود را نیز کنترل کنید. همچنین دارای گام شمار است و به ما اجازه می دهد کالری سوزانده شده در طول روز را کنترل و تخمین بزنیم.

علاوه بر ویژگی‌هایی که در بالا ذکر شد،سنسور GPS داخلی ساعت چیتا مربعی آمازفیت به شما امکان می‌دهد فعالیت‌های خارج از منزل را با دقت بیشتری ردیابی کنید. می توانید مسافت طی شده، مسیرهایی که طی می کنید و موقعیت مکانی خود را ردیابی کنید. ویژگی‌های اضافی عبارتند از مانیتور اکسیژن خون SPO2، حالت‌های ورزشی، تمرین تنفس، نقشه‌های آفلاین، یادآوری تماس یا پیام، اعلان‌های برنامه، بلوتوث و موارد دیگر. این ساعت هوشمند دارای باتری بزرگ 240 میلی آمپر ساعتی است که می تواند 8 روز با استفاده معمولی و 14 روز با حالت اولیه ساعت دوام بیاورد.

مشخصات کامل ساعت هوشمند Amazfit Cheetah Square :

مدل Amazfit Cheetah Square
شکل مربع
ابعاد 44×38.7×9.9میلی متر
وزن 37 گرم
رنگ ها خاکستری
ابعاد صفحه نمایش 1.75 اینچ
نوع صفحه نمایش AMOLED
وضوح صفحه نمایش 390×450 پیکسل
سیستم عامل ZeepOS 2.0
حسگر ها سنسور جاذبه
سنسور ضربان قلب
سنسور بیومتریک BioTracker™ 4.0 PPG
سنسور شتاب
سنسور ژیروسکوپ
سنسور ژئومغناطیسی
ارتفاع سنج بارومتریک
حسگر نور محیط
بلوتوث 5.3
GPS بله
بلندگو بله
میکروفون بله
حالت چند ورزشی دارد
مانیتور ضربان قلب دارد
مانیتور اکسیژن خون دارد
مانیتور فشار خون دارد
NFC بله
ضد آب 5ATM
ویژگی های اضافی نقشه های آفلاین
یادآوری بی تحرک
زنگ خطر. هشدار
فشارسنج
OTA
تنظیم روشنایی …
ظرفیت باتری 240 میلی آمپر ساعت
استفاده 8 روز
اپلیکیشن Zeep App
بند سیلیکونی

با توجه به اینکه وب سایت ایران اسمارت واچ اخبار ساعت هوشمند را پوشش میدهد، قیمت ذکر شده برای محصول برآورد شده بر اساس قیمت چین است. این قیمت فقط در تاریخ انتشار خبر اعتبار دارد.

دیدگاهتان را بنویسید