ساعت هوشمند ET550 : مشخصات،قیمت و جزئیات کامل

ونوم واچ

فهرست مطالب

به این ساعت امتیاز بدید!

ET550 یکی دیگر از ساعت های هوشمند جدید 2023 است که می تواند فعالیت های ورزشی را ردیابی کند و وضعیت سلامتی را مدیریت کند.این یک ساعت هوشمند اسپورت است که به شکل مربع با صفحه نمایش بزرگ 1.92 اینچی IPS عرضه می شود و به چندین ویژگی از جمله نمایشگر ضربان قلب،مانیتور اکسیژن خون،حالت های ورزشی،ضد آب IP68 و پشتیبانی از تماس بلوتوث مجهز است.پس بیایید به جزئیات کامل آن بپردازیم!

طراحی ساعت هوشمند ET550:

ساعت هوشمند ET550

همانطور که در عکس بالا می بینید،ساعت ET550 طراحی مربعی دارد که شیک،مد روز و مناسب مردان و زنان است.ابعاد 46*40*11 میلی متر و وزن حدود 50 گرم دارد.یک دکمه فیزیکی در سمت راست پنل وجود دارد.

بدنه ساعت هوشمند ET550 از آلیاژ روی ساخته شده است در حالی که بند آن سیلیکونی،استیل و چرم است.ساعت هوشمند ET 550 از صفحه نمایش لمسی بزرگ 1.92 اینچی TFT خمیده با شیشه 2.5 بعدی استفاده می کند و با وضوح 320*386 پیکسل ساخته شده است.این ساعت هوشمند واچ فیس های متنوعی دارد و در رنگ های مشکی،قرمز،آبی و قهوه ای موجود است.

ویژگی های ساعت هوشمند ET 550:

ساعت هوشمند ET550

ET550 یک ساعت هوشمند ضد آب IP68 است که می‌توانید هنگام شستن دست‌ها یا در روزهای بارانی از آن استفاده کنید.این اسمارت واچ دارای سنسور ضربان قلب است که اطلاعات ضربان قلب ما را در 24 ساعت جمع آوری می کند.همچنین به لطف مانیتور خواب کامل خود به شما کمک می کند تا خواب خود را کنترل کنید.دارای گام شمار است و به ما اجازه می دهد کالری سوزانده شده در طول روز را کنترل و تخمین بزنیم.

علاوه بر ویژگی هایی که در بالا ذکر شد،ساعت هوشمند ET550 دارای بلندگو و میکروفون است که به شما امکان می دهد مستقیماً از طریق ساعت هوشمند تماس برقرار کنید.ویژگی های اضافی عبارتند از مانیتور فشار خون،مانیتور اکسیژن خون،حالت های ورزشی،دماسنج،قند خون،یادآوری بی تحرک،یادآوری تماس و پیام،بلوتوث 5.0 و بسیاری موارد دیگر.این ساعت هوشمند دارای ظرفیت باتری 260 میلی آمپر ساعتی با 3-5 روز استفاده عادی و 7 روز زمان آماده به کار است.

مشخصات کامل ساعت هوشمند ET550:

دستگاه ET550
شکل دایره
بعد 46*40*11 میلی متر
وزن 50 گرم
رنگ ها مشکی،قرمز،قهوه ای،آبی
نمایش IPS
اندازه صفحه نمایش 1.92 اینچ
رزولوشن صفحه 320*386 پیکسل
سیستم عامل سازگار Android و IOS
سنسورها
  • سنسور ضربان قلب
  • G سنسور
بلوتوث V5.0
GPS نه
بلندگو بله
میکروفون بله
حالت چند ورزشی بله
نمایشگر ضربان قلب بله
فشار خون مانیتور بله
ضدآب IP68 ضد آب
ویژگی های اضافی
  • یادآوری کم تحرک
  • ECG
  • دما سنج
  • نمایشگر خواب
  • هشدار
  • بارومتر
  • تنظیم روشنایی…
ظرفیت باتری 260mAh
استفاده معمولی 3-5 روز
نام برنامه
بند سیلیکونی،چرم،استیل
قیمت

با توجه به اینکه وب سایت ایران اسمارت واچ اخبار ساعت هوشمند را پوشش میدهد، قیمت ذکر شده برای محصول برآورد شده بر اساس قیمت چین است. این قیمت فقط در تاریخ انتشار خبر اعتبار دارد.

دیدگاهتان را بنویسید