ساعت هوشمند سامسونگ گلکسی واچ 6

ونوم واچ

فهرست مطالب

به این ساعت امتیاز بدید!

یک سال پس از عرضه گلکسی واچ 5، سامسونگ دوباره بازگشته و ساعت هوشمند جدیدی به نام Samsung Galaxy Watch 6 منتشر کرده است. این یک ساعت هوشمند اسپورت است که به شکل دایره ای با صفحه نمایش 1.5 اینچی Super AMOLED و به چندین ویژگی مجهز شده است. از جمله نمایشگر ضربان قلب، مانیتور فشار خون، حالت‌های چند ورزشی، ECG، eSIM، GPS، و سیستم عامل Android Wear 4.

طراحی ساعت هوشمند Galaxy Watch 6 :

این Samsung Galaxy Watch 6 دارای طراحی دایره‌ای است که شیک، مد روز و مناسب مردان و زنان به نظر می‌رسد. ابعاد 42.8 -44.4 – 9 میلی متر و وزن حدود 33.3 گرم دارد. دو دکمه فیزیکی در سمت راست کیس وجود دارد.

بدنه Samsung Galaxy Watch 6 از آلیاژ آلومینیوم ساخته شده است در حالی که بند آن سیلیکونی است. این ساعت Galaxy Watch6 دارای صفحه نمایش لمسی 1.5 اینچی Super AMOLED است که از صفحه نمایش همیشه روشن پشتیبانی می کند و با وضوح 480*480 پیکسل ایجاد شده است. این ساعت هوشمند واچ فیس های مختلفی دارد و در رنگ های مشکی، طلایی و نقره ای موجود است.

ویژگی های ساعت هوشمند Galaxy Watch 6 :

Samsung Galaxy Watch 6 یک ساعت هوشمند ضد آب IP68 است که تا عمق 50 متر محافظت می کند. می توان آن را بدون نگرانی برای استفاده روزانه یا هنگام شنا پوشید. این گجت دارای یک سنسور ضربان قلب است که داده‌های ضربان قلب ما را در 24 ساعت جمع‌آوری می‌کند. این ساعت هوشمند به لطف مانیتور خواب کامل خود به شما کمک می کند تا خواب خود را نیز کنترل کنید. همچنین دارای گام شمار است و به ما اجازه می دهد کالری سوزانده شده در طول روز را کنترل و تخمین بزنیم.

علاوه بر ویژگی های ذکر شده در بالا،سنسور GPS داخلی Samsung Galaxy Watch6 به شما امکان می دهد فعالیت های خارج از منزل را با دقت بیشتری ردیابی کنید. می توانید مسافت طی شده، مسیرهایی که طی می کنید و موقعیت مکانی خود را ردیابی کنید. ویژگی های اضافی عبارتند از مانیتور اکسیژن خون SPO2، مانیتور فشار خون، حالت های چند ورزشی، ECG، تمرین تنفس، NFC، یادآوری تماس یا پیام، اعلان برنامه، بلوتوث و…این ساعت هوشمند همچنین دارای یک باتری بزرگ 425 میلی آمپر ساعتی است که می تواند 2 تا 3 روز با استفاده معمولی و 7 روز با حالت ساعت اولیه دوام بیاورد.

مشخصات کامل ساعت هوشمند Galaxy Watch 6  :

مدلGalaxy Watch 6
شکلدایره
ابعاد56.3-51-12.5میلی متر
وزن33.3 گرم
رنگ هامشکی، نقره ای، طلایی
ابعاد صفحه نمایش1.5 اینچ
نوع صفحه نمایشSuper AMOLED
وضوح صفحه نمایش480×480 پیکسل
سیستم عاملAndroid و IOS
حسگر هاسنسور جاذبه
سنسور ضربان قلب
سنسور بیومتریک BioTracker™ 4.0 PPG
سنسور شتاب
سنسور ژیروسکوپ
سنسور ژئومغناطیسی
ارتفاع سنج بارومتریک
حسگر نور محیط
بلوتوث5.3
GPSندارد
بلندگوبله
میکروفونبله
حالت چند ورزشیدارد
مانیتور ضربان قلبدارد
مانیتور اکسیژن خوندارد
مانیتور فشار خوندارد
چیپستExynos W930 (5 نانومتر)
NFCبله
eSIMبله
ضد آبIP68
ویژگی های اضافیدماسنج
نمایشگر فشار خون
یادآوری بی تحرک
زنگ خطر. هشدار
فشارسنج
OTA
تنظیم روشنایی ….
ظرفیت باتری425 میلی آمپر ساعت
استفاده2-3 روز
اپلیکیشنGalaxy Wearable
بندسیلیکونی، استیل

با توجه به اینکه وب سایت ایران اسمارت واچ اخبار ساعت هوشمند را پوشش میدهد، قیمت ذکر شده برای محصول برآورد شده بر اساس قیمت چین است. این قیمت فقط در تاریخ انتشار خبر اعتبار دارد.

دیدگاهتان را بنویسید