ساعت هوشمند سامسونگ گلکسی واچ 6 کلاسیک

ونوم واچ

فهرست مطالب

به این ساعت امتیاز بدید!

علاوه بر سامسونگ گلکسی واچ 6، سامسونگ ساعت هوشمند دیگری را با ویژگی های بیشتر به نام Samsung Galaxy Watch 6 Classic روانه بازار کرده است. این ساعت که به شکل دایره ای با صفحه نمایش 1.5 اینچی Super AMOLED ارائه می شود و به چندین ویژگی از جمله نمایشگر ضربان قلب، مانیتور فشار خون، حالت های ورزشی، 2 گیگابایت رم + 16 گیگابایت حافظه داخلی، ECG، eSIM مجهز شده است و سیستم عامل Android Wear 4 را اجرا می کند.

طراحی ساعت هوشمند Galaxy Watch 6 Classic :

همانطور که در تصویر بالا می بینید! این Samsung Galaxy Watch 6 Classic طراحی دایره‌ای دارد که شیک، مد روز و مناسب مردان و زنان به نظر می‌رسد. ابعاد 46.5*46.5*10.9 میلی متر و وزن حدود 59 گرم دارد. دو دکمه فیزیکی در سمت راست کیس وجود دارد.

بدنه Samsung Galaxy Watch 6 Classic از آلیاژ آلومینیوم ساخته شده است در حالی که بند آن سیلیکونی است. این ساعت کلاسیک Galaxy Watch6 از صفحه نمایش لمسی 1.5 اینچی Super AMOLED استفاده می کند که از صفحه نمایش همیشه روشن پشتیبانی می کند و با وضوح 480*480 پیکسل ایجاد شده است. این ساعت هوشمند همچنین دارای انواع واچ فیس است و در رنگ های مشکی و نقره ای موجود است.

ویژگی های ساعت هوشمند Galaxy Watch 6 Classic :

Samsung Galaxy Watch 6 Classic یک ساعت هوشمند ضد آب IP68 است که تا عمق 50 متر محافظت می کند. این ساعت هوشمند دارای یک سنسور ضربان قلب است که داده‌های ضربان قلب ما را در 24 ساعت جمع‌آوری می‌کند. این مدل به لطف مانیتور خواب کامل خود به شما کمک می کند تا خواب خود را نیز کنترل کنید. همچنین دارای گام شمار است و به ما اجازه می دهد کالری سوزانده شده در طول روز را کنترل و تخمین بزنیم.

علاوه بر ویژگی‌هایی که در بالا ذکر شد،سنسور GPS داخلی Samsung Galaxy Watch6 Classic به شما امکان می‌دهد فعالیت‌های خارج از منزل را با دقت بیشتری ردیابی کنید. می توانید مسافت طی شده، مسیرهایی که طی می کنید و موقعیت مکانی خود را ردیابی کنید. ویژگی های اضافی عبارتند از مانیتور اکسیژن خون SPO2، مانیتور فشار خون، حالت های ورزشی، ECG، تمرین تنفس، NFC، یادآوری تماس یا پیام، اعلان برنامه، بلوتوث و موارد دیگر است. این ساعت هوشمند دارای یک باتری بزرگ 425 میلی آمپر ساعتی است که می تواند 2 تا 3 روز با استفاده معمولی و 7 روز با حالت خواب دوام بیاورد.

مشخصات کامل ساعت هوشمند Galaxy Watch 6 Classic  :

مدلGalaxy Watch 6
شکلدایره
ابعاد46.5 – 46.5 – 10.9میلی متر
وزن59 گرم
رنگ هامشکی، نقره ای
ابعاد صفحه نمایش1.5 اینچ
نوع صفحه نمایشSuper AMOLED
وضوح صفحه نمایش480×480 پیکسل
سیستم عاملAndroid و IOS
حسگر هاسنسور جاذبه
سنسور ضربان قلب
سنسور بیومتریک BioTracker™ 4.0 PPG
سنسور شتاب
سنسور ژیروسکوپ
سنسور ژئومغناطیسی
ارتفاع سنج بارومتریک
حسگر نور محیط
بلوتوث5.3
GPSندارد
بلندگوبله
میکروفونبله
حالت چند ورزشیدارد
مانیتور ضربان قلبدارد
مانیتور اکسیژن خوندارد
مانیتور فشار خوندارد
چیپستExynos W930 (5 نانومتر)
NFCبله
eSIMبله
ضد آبIP68
ویژگی های اضافیدماسنج
نمایشگر فشار خون
یادآوری بی تحرک
زنگ خطر. هشدار
فشارسنج
OTA
تنظیم روشنایی ….
ظرفیت باتری425 میلی آمپر ساعت
استفاده2-3 روز
اپلیکیشنGalaxy Wearable
بندسیلیکونی، استیل

با توجه به اینکه وب سایت ایران اسمارت واچ اخبار ساعت هوشمند را پوشش میدهد، قیمت ذکر شده برای محصول برآورد شده بر اساس قیمت چین است. این قیمت فقط در تاریخ انتشار خبر اعتبار دارد.

دیدگاه کاربران (1 دیدگاه)

دیدگاهتان را بنویسید