ساعت هوشمند H13 Ultra Plus: مشخصات، قیمت، مزایا

ونوم واچ

فهرست مطالب

به این ساعت امتیاز بدید!

H13 Ultra Plus یکی دیگر از طرح اپل واچ اولترا جدید 2023 است که از تماس بلوتوثی و قطب نما با قیمت مقرون به صرفه پشتیبانی می کند.این یک ساعت هوشمند اسپورت مربعی با صفحه نمایش 2.02 اینچی IPS است و به چندین ویژگی از جمله نمایشگر ضربان قلب، مانیتور اکسیژن خون،حالت های ورزشی،NFC و… مجهز است.پس بیایید به جزئیات کامل بپردازیم!

طراحی ساعت هوشمند H13 Ultra Plus:

همانطور که در تصویر بالا مشاهده می کنید،H13 Ultra Plus دارای طراحی مربعی است که شیک، مد روز و مناسب مردان و زنان است. ابعاد 49*43*14 میلی متر و وزن حدود 55 گرم دارد.دو دکمه فیزیکی در سمت راست کیس وجود دارد.

بدنه ساعت هوشمند H13 Ultra Plus از آلیاژ روی ساخته شده است در حالی که بند آن سیلیکونی است.ساعت هوشمند H13 UltraPlus از صفحه نمایش لمسی 2.02 اینچی IPS استفاده می کند که با شیشه 2.5 بعدی پوشانده شده است و وضوح 320*385 پیکسل دارد.رنگ‌های مشکی،خاکستری و نارنجی دارد.

ویژگی های ساعت هوشمند H13 UltraPlus:

H13 Ultra Plus یک ساعت هوشمند ضد آب IP68 است که به این معنی است که می توانید آن را هنگام شستن دست ها یا در روزهای بارانی استفاده کنید.این ساعت هوشمند دارای سنسور ضربان قلب است که اطلاعات ضربان قلب ما را در 24 ساعت جمع آوری می کند.به لطف مانیتور خواب کامل خود به شما کمک می کند تا خواب خود را نیز کنترل کنید.همچنین دارای گام شمار است و به ما اجازه می دهد کالری سوزانده شده در طول روز را کنترل و تخمین بزنیم.

علاوه بر ویژگی هایی که در بالا ذکر شد،H13 Ultra Plus دارای بلندگو و میکروفون است که به شما امکان می دهد مستقیماً از طریق ساعت هوشمند تماس برقرار کنید.ویژگی های اضافی عبارتند از مانیتور اکسیژن خون،مانیتور فشار خون،یادآوری کم تحرکی،حالت های ورزشی،پرداخت Alipay،آب و هوا،یافتن تلفن،بلوتوث 5.3;این ساعت هوشمند دارای ظرفیت باتری 450 میلی آمپر ساعتی با 3 تا 7 روز استفاده عادی و 10 روز در حالت آماده به کار است.

مشخصات کامل ساعت هوشمند H13 Ultra Plus:

دستگاه H13 Plus
شکل مربع
ابعاد 49*43*14 میلیمتر
وزن 55 گرم
رنگ ها خاکستری،مشکی،نارنجی
نمایشگر IPS
اندازه صفحه 2.02 اینچ
رزولیشن صفحه 320*385 پیکسل
سیستم عامل اندروید
سنسورها
  • سنسور ضربان قلب
  • سنسور G
بلوتوث V5.3
GPS ندارد
بلندگو بله
میکروفون بله
حالت های ورزشی بله
نمایشگر ضربان قلب بله
نمایشگر اکسیژن خون بله
نمایشگر فشار خون ندارد
ضد آب IP68
ویژگی های اضافی
  • تماس بلوتوث
  • یادآوری بی تحرک
  • مانیتور خواب
  • زنگ ساعت
  • فشار سنج
  • تنظیم روشنایی
ظرفیت باتری 450 میلی آمپر
استفاده عادی 3-7 روز
نام برنامه QIfit
بند سیلیکونی،آلپاین لوپ
قیمت 1.800.000 تومان

با توجه به اینکه وب سایت ایران اسمارت واچ اخبار ساعت هوشمند را پوشش میدهد، قیمت ذکر شده برای محصول برآورد شده بر اساس قیمت چین است. این قیمت فقط در تاریخ انتشار خبر اعتبار دارد.

دیدگاهتان را بنویسید