ساعت هوشمند HDT5 MAX  

ونوم واچ

فهرست مطالب

به این ساعت امتیاز بدید!

HDT5 Max یکی از جدیدترین ساعت‌های هوشمند 2023 است که می‌تواند فعالیت‌های ورزشی را ردیابی کند و وضعیت سلامتی را در زمان واقعی مدیریت کند. این یک ساعت ردیاب تناسب اندام است که به شکل دایره ای با صفحه نمایش بزرگ 1.6 اینچی IPS عرضه می شود و به چندین ویژگی از جمله نمایشگر ضربان قلب، مانیتور اکسیژن خون SPO2، مانیتور خواب، حالت های ورزشی، IP68 ضد آب و پشتیبانی مجهز است. تماس بلوتوثی پس بیایید به جزئیات کامل بپردازیم!

طراحی ساعت هوشمند HDT5 MAX  :

همانطور که در تصویر بالا می بینید، این ساعت جدید HDT5 Max به شکل دایره ای است که شیک، مد روز و مناسب آقایان و خانم ها به نظر می رسد. ابعاد 47×47×13.5 میلی متر و وزن حدود 50 گرم دارد. دو دکمه فیزیکی در سمت راست کیس وجود دارد.

بدنه ساعت هوشمند HDT5 Max از آلیاژ روی ساخته شده است در حالی که بند آن سیلیکونی، چرم و استیل است.این ساعت هوشمند HDT 5 Max دارای صفحه نمایش لمسی 1.6 اینچی IPS خمیده با شیشه 2.5 بعدی است و با وضوح 480 در 480 پیکسل ساخته شده است.

HDT5 Max یک ساعت هوشمند ضد آب IP68 است که می توانید آن را هنگام شستن دست ها یا در روزهای بارانی استفاده کنید. این اسمارت واچ دارای سنسور ضربان قلب است که اطلاعات ضربان قلب ما را در 24 ساعت جمع آوری می کند. این ساعت هوشمند همچنین به لطف مانیتور خواب کامل خود به شما کمک می کند خواب خود را کنترل کنید. همچنین دارای گام شمار است و به ما اجازه می دهد کالری سوزانده شده در طول روز را کنترل و تخمین بزنیم.

علاوه بر ویژگی های ذکر شده در بالا. ساعت هوشمند HD5 Max دارای یک بلندگو و میکروفون است که به شما امکان می دهد مستقیماً از طریق ساعت هوشمند تماس برقرار کنید. ویژگی های دیگر عبارتند از نمایشگر اکسیژن خون، مانیتور فشار خون، حالت های چند ورزشی، تمرین تنفس، یادآوری نشسته، اعلان ها، ساعت زنگ دار، آب و هوا، شاتر، بلوتوث و…است. این ساعت هوشمند دارای ظرفیت باتری 250 میلی آمپر ساعتی با 2 تا 5 روز کار استفاده معمولی و 7 روز زمان آماده به کار.

مشخصات کامل ساعت هوشمند HDT5 MAX :

مدلHDT5 MAX 
شکلدایره
ابعاد47×47×13.5میلی متر
وزن50 گرم
رنگ هامشکی، نقره ای و قهوه ای
ابعاد صفحه نمایش1.6اینچ
نوع صفحه نمایشIPS
وضوح صفحه نمایش480*480 پیکسل
سیستم عاملAndroid و IOS
حسگر هاسنسور ضربان قلب
سنسور G
SPO2
بلوتوث5.0
GPSندارد
بلندگوبله
میکروفونبله
حالت چند ورزشیدارد
مانیتور ضربان قلبدارد
مانیتور اکسیژن خوندارد
مانیتور فشار خوندارد
ضد آبIP67
ویژگی های اضافییادآوری بی تحرک
تماس بلوتوثی
زنگ خطر. هشدار
فشارسنج
تنظیم روشنایی ….
ظرفیت باتری250 میلی آمپر ساعت
استفاده3-5 روز
اپلیکیشنIband
بندسیلیکونی، استیل، چرم

با توجه به اینکه وب سایت ایران اسمارت واچ اخبار ساعت هوشمند را پوشش میدهد، قیمت ذکر شده برای محصول برآورد شده بر اساس قیمت چین است. این قیمت فقط در تاریخ انتشار خبر اعتبار دارد.

دیدگاهتان را بنویسید