ساعت هوشمند HK9 Ultra Max 

ونوم واچ

فهرست مطالب

به این ساعت امتیاز بدید!

HK9 Ultra Max یکی دیگر از طرح های جدید اپل واچ اولترا است که از تماس بلوتوث با قیمت ارزان پشتیبانی می کند. این یک ساعت هوشمند اسپورت است که به شکل مربع با صفحه نمایش بزرگ 1.99 اینچی IPS عرضه می شود و به چندین ویژگی از جمله نمایشگر ضربان قلب، نمایشگر اکسیژن خون SPO2، حالت های ورزشی، IP67 ضد آب و غیره مجهز است. پس بیایید به جزئیات کامل بپردازیم!

طراحی ساعت هوشمند HK9 Ultra Max  :

همانطور که در تصویر بالا می بینید، این ساعت جدید HK9 Ultra Max دارای طراحی مربعی است که شیک، مد روز و مناسب مردان و زنان است. ابعاد 49*44*14 میلی متر و وزن حدود 55 گرم دارد. دو دکمه فیزیکی در سمت راست کیس وجود دارد.

بدنه ساعت هوشمند HK9 Ultra Max از آلیاژ روی ساخته شده است در حالی که بند آن سیلیکونی و رولکس است.این ساعت هوشمند HK 9 Ultra دارای صفحه نمایش لمسی 1.99 اینچی Large IPS است که با شیشه 2.5 بعدی پوشانده شده است و با رزولوشن 320*380 پیکسل ساخته شده است.

ویژگی های ساعت هوشمند HK9 Ultra Max  :

HK9 Ultra Max یک ساعت هوشمند ضد آب IP67 است که به این معنی است که می توانید آن را هنگام شستن دست ها یا در روزهای بارانی بپوشید. این ساعت هوشمند دارای یک سنسور ضربان قلب است که داده‌های ضربان قلب ما را در 24 ساعت جمع‌آوری می‌کند. این ساعت هوشمند همچنین به شما کمک می کند تا به لطف مانیتور خواب کامل خود، خواب خود را کنترل کنید. همچنین دارای گام شمار است و به ما امکان می دهد کالری سوزانده شده در طول روز را مدیریت و تخمین بزنیم.

علاوه بر ویژگی های ذکر شده در بالا، این ساعت هوشمند HK9 Ultra Max دارای یک بلندگو و میکروفون است که به شما امکان می دهد مستقیماً از طریق ساعت هوشمند تماس برقرار کنید. ویژگی های اضافی مانیتور اکسیژن خون SPO2 نمایشگر فشار خون، یادآوری نشسته، حالت های چند ورزشی، آب و هوا، یافتن تلفن، بلوتوث و غیره است. این ساعت هوشمند دارای ظرفیت باتری 180 میلی آمپر ساعتی با 2 تا 5 روز استفاده معمولی و 7 روز زمان آماده به کار است.

مشخصات کامل ساعت هوشمند HK9 Ultra Max :

مدلHK9 Ultra Max 
شکلمربع
ابعاد49-44-14میلی متر
وزن55گرم
رنگ هامشکی، خاکستری، طلایی
ابعاد صفحه نمایش1.99 اینچ
نوع صفحه نمایشIPS
وضوح صفحه نمایش320*385 پیکسل
سیستم عاملAndroid و IOS
حسگر هاسنسور ضربان قلب
سنسور G
بلوتوثV5.0 دوگانه
GPSندارد
بلندگوبله
میکروفونبله
حالت چند ورزشیدارد
مانیتور ضربان قلبدارد
مانیتور اکسیژن خوندارد
مانیتور فشار خوندارد
ضد آبIP67
ویژگی های اضافیتماس بلوتوثی
یادآوری بی تحرک
مانیتور خواب
زنگ خطر. هشدار
فشارسنج
تنظیم روشنایی ….
ظرفیت باتری180 میلی آمپر ساعت
استفاده2-5 روز
اپلیکیشنFitPro
بندسیلیکونی

با توجه به اینکه وب سایت ایران اسمارت واچ اخبار ساعت هوشمند را پوشش میدهد، قیمت ذکر شده برای محصول برآورد شده بر اساس قیمت چین است. این قیمت فقط در تاریخ انتشار خبر اعتبار دارد.

دیدگاهتان را بنویسید