ساعت هوشمند HW5 Ultimate 2023

ونوم واچ

فهرست مطالب

به این ساعت امتیاز بدید!

HW5 Ultimate یکی دیگر از ساعت‌های هوشمند جدید ۲۰۲۳ است که می‌تواند فعالیت‌های ورزشی را ردیابی کند و وضعیت سلامتی را در زمان واقعی مدیریت کند. این یک طرح Huawei Watch Ultimate است که به شکل دایره ای با صفحه نمایش بزرگ 1.52 اینچی AMOLED ارائه می شود و به چندین ویژگی از جمله ضربان قلب،فشار خون، حالت های ورزشی،کنترل دسترسی NFC و پشتیبانی از تماس بلوتوث مجهز است. پس بیایید به جزئیات کامل بپردازیم!

طراحی ساعت هوشمند HW5 Ultimate 2023:

همانطور که در تصویر بالا می بینید، این ساعت جدید HW5 Ultimate طراحی دایره ای دارد که شیک، مد روز و شبیه به Huawei Watch Ultimate به نظر می رسد. ابعاد 51.5 * 51.5 * 12 میلی متر و وزن حدود 55 گرم دارد. دو دکمه فیزیکی در سمت راست و یک دکمه در سمت چپ پنل وجود دارد.

بدنه ساعت هوشمند HW5 Ultimate از آلیاژ روی ساخته شده است در حالی که بند آن سیلیکونی و استیل است.ساعت هوشمند HW 5 Ultimate از صفحه نمایش لمسی بزرگ 1.52 اینچی AMOLED خمیده با شیشه 2.5D استفاده می کند و وضوح 480×480 پیکسل را دارد.

ویژگی های ساعت هوشمند HW5 Ultimate 2023:

HW5 Ultimate یک ساعت هوشمند ضد آب IP67 است که می‌توانید آن را هنگام شستن دست‌ها یا در روزهای بارانی استفاده کنید. این دستگاه دارای یک سنسور ضربان قلب است که داده‌های ضربان قلب ما را در 24 ساعت جمع‌آوری می‌کند. این مدل به لطف مانیتور خواب کامل خود به شما کمک می کند تا خواب خود را نیز کنترل کنید. همچنین دارای گام شمار است و به ما اجازه می دهد کالری سوزانده شده در طول روز را کنترل و تخمین بزنیم.

علاوه بر ویژگی هایی که در بالا ذکر شد، این ساعت هوشمند HW5 Ultimate دارای یک بلندگو و میکروفون است که به شما امکان می دهد مستقیماً از طریق ساعت هوشمند تماس برقرار کنید. ویژگی های اضافی عبارتند از مانیتور فشار خون، مانیتور اکسیژن خون،حالت های ورزشی،کنترل دسترسی NFC،یادآوری های بی تحرک،یادآوری تماس و پیام، بلوتوث 5.2 و بسیاری موارد دیگر است. این اسمارت واچ دارای ظرفیت باتری 250 میلی آمپر ساعتی با 3 تا 7 روز استفاده معمولی و 14 روز زمان آماده به کار است.

مشخصات کامل ساعت هوشمند HW5 Ultimate 2023:

مدلHW5 Ultimate 2023
شکلدایره
ابعاد51.5*51.5*12میلی متر
وزن55 گرم
رنگ هامشکی، نقره ای، طلایی
ابعاد صفحه نمایش1.52اینچ
نوع صفحه نمایشAMOLED
وضوح صفحه نمایش480×480 پیکسل
سیستم عاملAndroid و IOS
حسگر هاسنسور ضربان قلب
سنسور G
بلوتوثV5.0 و V5.0
GPSندارد
بلندگوبله
میکروفونبله
حالت چند ورزشیدارد
مانیتور ضربان قلبدارد
مانیتور اکسیژن خوندارد
مانیتور فشار خوندارد
ضد آبIP68
ویژگی های اضافییادآوری بی تحرک
مانیتور خواب
زنگ خطر. هشدار
فشارسنج
تنظیم روشنایی و…
ظرفیت باتری250 میلی آمپر ساعت
استفاده3-7 روز
اپلیکیشنWearFit Pro
بندسیلیکونی، استیل

با توجه به اینکه وب سایت ایران اسمارت واچ اخبار ساعت هوشمند را پوشش میدهد، قیمت ذکر شده برای محصول برآورد شده بر اساس قیمت چین است. این قیمت فقط در تاریخ انتشار خبر اعتبار دارد.

دیدگاهتان را بنویسید