ساعت هوشمند Kieslect KR Pro LTD

Kieslect KR Pro LTD
ونوم واچ

فهرست مطالب

به این ساعت امتیاز بدید!

Kieslect چند ماه پس از معرفی Kieslect KR Pro دوباره بازگشته و نسخه جدیدی به نام Kieslect KR Pro LTD را معرفی کرده است. این گجت یک ساعت هوشمند اسپورت است که به شکل دایره با صفحه نمایش 1.43 اینچی AMOLED و به چندین ویژگی از جمله نمایشگر ضربان قلب،نمایشگر اکسیژن خون SPO2،حالت های ورزشی،ضد آب IP68 و پشتیبانی از تماس بلوتوث مجهز شده است.پس بیایید به جزئیات کامل بپردازیم!

طراحی ساعت هوشمند Kieslect KR Pro LTD :

همانطور که در تصویر بالا می بینید، این ساعت جدید Kieslect KR Pro LTD دارای طراحی دایره ای است که شیک،مد روز و مناسب مردان و مناسب زنان است.ابعاد 45×45×12.3 میلی متر و وزن حدود 59.5 گرم دارد.دو دکمه فیزیکی در سمت راست کیس وجود دارد.

بدنه ساعت هوشمند Kieslect KR Pro LTD از فلز ساخته شده است در حالی که بند آن سیلیکونی است.این ساعت KR Pro LTD از یک صفحه نمایش لمسی 1.43 اینچی AMOLED استفاده می کند که از صفحه نمایش همیشه روشن پشتیبانی می کند و با وضوح 466 در 466 پیکسل ساخته شده است. این اسمارت واچ دارای واچ فیس های متنوعی است و در رنگ های مشکی و خاکستری موجود است.

ویژگی های ساعت هوشمند Kieslect KR Pro LTD :

Xiaomi Kieslect KR Pro LTD یک ساعت هوشمند ضد آب IP68 است که می توانید آن را هنگام شستن دست ها یا در روزهای بارانی استفاده کنید. این ساعت هوشمند دارای یک سنسور ضربان قلب است که داده‌های ضربان قلب ما را در 24 ساعت جمع‌آوری می‌کند.این ساعت هوشمند همچنین به لطف مانیتور خواب کامل خود به شما کمک می کند خواب خود را کنترل کنید.همچنین دارای گام شمار است و به ما اجازه می دهد کالری سوزانده شده در طول روز را کنترل و تخمین بزنیم.

علاوه بر ویژگی های ذکر شده در بالا Kieslsct KR Pro LTD دارای یک بلندگو و میکروفون است که به شما امکان می دهد مستقیماً از طریق یک ساعت هوشمند تماس برقرار کنید.ویژگی های اضافی نمایشگر اکسیژن خون،مانیتور فشار خون،حالت های ورزشی،نظارت بر سلامت زنان،آموزش تنفس،اعلان ها،ساعت زنگ دار،آب و هوا،شاتر،بلوتوث و غیره است. این مدل دارای ظرفیت باتری 300 میلی آمپر ساعتی با 3-7 روز کار می باشد. استفاده معمولی و 10 روز زمان آماده به کار.

مشخصات کامل ساعت هوشمند Kieslect KR Pro LTD :

مدلKieslect KR Pro LTD
شکلدایره
ابعاد45×45×12.3 میلی متر
وزن59.5 گرم
رنگ هامشکی، سفید، نارنجی
ابعاد صفحه نمایش1.43 اینچ
نوع صفحه نمایشIPS
وضوح صفحه نمایش466×466 پیکسل
سیستم عاملAndroid و IOS
حسگر هاسنسور سه محوره
سنسور ضربان قلب PPG
بلوتوث5.2
GPSخیر
بلندگوبله
میکروفونبله
حالت چند ورزشیدارد
مانیتور ضربان قلبدارد
مانیتور اکسیژن خوندارد
مانیتور فشار خوندارد
ضد آبIP68 
ویژگی های اضافییادآوری بی تحرک
مانیتور خواب
زنگ خطر هشدار
فشارسنج
تنظیم روشنایی …
ظرفیت باتری300 میلی آمپر ساعت
استفاده7-5روز
اپلیکیشنFitCloudPro
بندسیلیکونی

با توجه به اینکه وب سایت ایران اسمارت واچ اخبار ساعت هوشمند را پوشش میدهد، قیمت ذکر شده برای محصول برآورد شده بر اساس قیمت چین است. این قیمت فقط در تاریخ انتشار خبر اعتبار دارد.

دیدگاهتان را بنویسید