ساعت هوشمند KOSPET TANK S1

ونوم واچ

فهرست مطالب

به این ساعت امتیاز بدید!

Kospet دوباره بازگشته و ساعت هوشمند جدیدی به نام Kospet Tank S1 را برای ما به ارمغان آورد. این ساعت پوشیدنی یک ساعت ردیاب تناسب اندام است که به شکل ناهموار دایره ای با صفحه نمایش 1.3 اینچی AMOLED ارائه می شود و به چندین ویژگی از جمله نمایشگر ضربان قلب، نمایشگر اکسیژن خون SPO2، حالت های ورزشی، ضد آب 5ATM و پشتیبانی از تماس بلوتوث مجهز شده است. پس بیایید به جزئیات کامل بپردازیم.

طراحی ساعت هوشمند KOSPET TANK S1:

همانطور که در تصویر بالا می بینید!ساعت New Kospet Tank S1 دارای طراحی دایره‌ای است که شیک، ناهموار و مناسب مردان و زنان است. ابعاد 45.5 * 45.5 * 13.4 میلی متر و وزن حدود 55 گرم دارد.

بدنه ساعت هوشمند Kospet Tank S1 از آلیاژ آلومینیوم با پلاستیک PC ساخته شده است در حالی که بند آن از سیلیکون است.ساعت هوشمند Tank S1 دارای صفحه نمایش لمسی 1.3 اینچی AMOLED است که از صفحه نمایش همیشه روشن پشتیبانی می کند و با وضوح 360 در 360 پیکسل ایجاد شده است.

ویژگی های ساعت هوشمند KOSPET TANK S1:

Kospet Tank S1 یک ساعت هوشمند ضد آب با ظرفیت 5ATM است که تا عمق 50 متری محافظت می کند. می توان آن را بدون نگرانی برای استفاده روزانه یا هنگام شنا پوشید. این ساعت هوشمند دارای سنسور ضربان قلب است که اطلاعات ضربان قلب ما را در 24 ساعت جمع آوری می کند. این دستگاه همچنین به لطف مانیتور خواب کامل خود به شما کمک می کند تا خواب خود را کنترل کنید. همچنین دارای گام شمار است و به ما اجازه می دهد کالری سوزانده شده در طول روز را کنترل و تخمین بزنیم.

علاوه بر ویژگی های ذکر شده در بالا!ساعت Kospet Tank S1 دارای بلندگو و میکروفون است که به شما امکان می دهد مستقیماً از طریق ساعت هوشمند تماس بگیرید. ویژگی های اضافی عبارتند از مانیتور فشار خون، مانیتور اکسیژن خون، 70 حالت ورزشی، یادآوری تماس یا پیام، اعلان های برنامه و موارد دیگر است. این دستگاه دارای ظرفیت باتری 300 میلی آمپر ساعتی با 3 تا 12 روز استفاده معمولی و 50 روز زمان آماده به کار است.

مشخصات کامل ساعت هوشمند KOSPET TANK S1:

مدلKOSPET TANK S1
شکلدایره
ابعاد45.5*45.5*13.4میلی متر
وزن55 گرم
رنگ هامشکی، نقره ای، سبز، صورتی
ابعاد صفحه نمایش1.3 اینچ
نوع صفحه نمایشAMOLED
وضوح صفحه نمایش360×360 پیکسل
سیستم عاملAndroid و IOS
حسگر هاسنسور ضربان قلب
سنسور G
بلوتوث5.0
GPSندارد
بلندگوبله
میکروفونبله
حالت چند ورزشیدارد
مانیتور ضربان قلبدارد
مانیتور اکسیژن خوندارد
مانیتور فشار خوندارد
ضد آب5ATM
ویژگی های اضافییادآوری بی تحرک
مانیتور خواب
زنگ خطر. هشدار
فشارسنج
تنظیم روشنایی و…
ظرفیت باتری300 میلی آمپر ساعت
استفاده3-12 روز
اپلیکیشنKospet Fit
بندسیلیکونی

با توجه به اینکه وب سایت ایران اسمارت واچ اخبار ساعت هوشمند را پوشش میدهد، قیمت ذکر شده برای محصول برآورد شده بر اساس قیمت چین است. این قیمت فقط در تاریخ انتشار خبر اعتبار دارد.

دیدگاهتان را بنویسید