ساعت هوشمند KUMI GW5

ونوم واچ

فهرست مطالب

به این ساعت امتیاز بدید!

KUMI دوباره بازگشته و ساعت هوشمند جدیدی به نام KUMI GW5 را برای ما به ارمغان آورد. این یک ساعت هوشمند اسپورت است که به شکل دایره ای با صفحه نمایش 1.39 اینچی IPS عرضه می شود و به چندین ویژگی از جمله نمایشگر ضربان قلب، نمایشگر اکسیژن خون SPO2، حالت های ورزشی +100، ضد آب IP68 و پشتیبانی از تماس بلوتوثی مجهز است. پس بیایید به جزئیات کامل بپردازیم!

طراحی ساعت هوشمند KUMI GW5 :

همانطور که در تصویر بالا می بینید، این ساعت جدید KUMI GW5 دارای طراحی دایره ای است که شیک، مد روز و مناسب مردان و زنان است. ابعاد 54.5*47.5*11.25 میلی متر و وزن حدود 54 گرم دارد.

بدنه ساعت هوشمند KUMI GW5 از آلیاژ روی ساخته شده است در حالی که بند آن سیلیکونی است. این ساعت هوشمند GW 5 دارای صفحه نمایش لمسی IPS بزرگ 1.39 اینچی با شیشه 2.5 بعدی است که با وضوح 360*360 پیکسل ایجاد شده است. این ساعت هوشمند واچ فیس های متنوعی دارد و در رنگ های مشکی و نقره ای موجود است.

ویژگی های ساعت هوشمند KUMI GW5 :

KUMI GW5 یک ساعت هوشمند ضد آب IP68 است که به این معنی است که می توانید آن را هنگام شستن دست ها یا در روزهای بارانی استفاده کنید. این ساعت هوشمند دارای سنسور ضربان قلب است که اطلاعات ضربان قلب ما را در مدت 24 ساعت جمع آوری می کند. این دستگاه همچنین به لطف مانیتور خواب کامل خود به شما کمک می کند تا خواب خود را کنترل کنید. همچنین دارای گام شمار است و به ما اجازه می دهد کالری سوزانده شده در طول روز را کنترل و تخمین بزنیم.

علاوه بر ویژگی های ذکر شده در بالا، این ساعت هوشمند KUMI GW5 دارای یک بلندگو و میکروفون است که به شما امکان می دهد مستقیماً از طریق ساعت هوشمند تماس برقرار کنید. ویژگی های اضافی عبارتند از: نمایشگر اکسیژن خون، مانیتور فشار خون، یادآوری نشستن، 100 حالت ورزشی، کنترل دسترسی NFC، آب و هوا، یافتن تلفن، بلوتوث و غیره. این ساعت هوشمند دارای ظرفیت باتری 300 میلی آمپر ساعتی با 3-5 روز استفاده عادی و 7 روز زمان آماده به کار است.

مشخصات کامل ساعت هوشمند KUMI GW5 :

مدلKUMI GW5
شکلدایره
ابعاد54.5*47.5*11.25میلی متر
وزن50 گرم
رنگ هامشکی
ابعاد صفحه نمایش1.39 اینچ
نوع صفحه نمایشAMOLED
وضوح صفحه نمایش360*360 پیکسل
سیستم عاملAndroid و IOS
حسگر هاسنسور ضربان قلب
سنسور G
بلوتوث5.2
GPSندارد
بلندگوبله
میکروفونبله
حالت چند ورزشیدارد
مانیتور ضربان قلبدارد
مانیتور اکسیژن خوندارد
مانیتور فشار خوندارد
NFCبله
ضد آبIP68
ویژگی های اضافیتماس بلوتوثی
یادآوری بی تحرک
مانیتور خواب
زنگ خطر. هشدار
فشارسنج
تنظیم روشنایی ….
ظرفیت باتری300 میلی آمپر ساعت
استفاده3-5 روز
اپلیکیشن
بندسیلیکونی

با توجه به اینکه وب سایت ایران اسمارت واچ اخبار ساعت هوشمند را پوشش میدهد، قیمت ذکر شده برای محصول برآورد شده بر اساس قیمت چین است. این قیمت فقط در تاریخ انتشار خبر اعتبار دارد.

دیدگاهتان را بنویسید