ساعت هوشمند Lemfo G10

ونوم واچ

فهرست مطالب

به این ساعت امتیاز بدید!

Lemfo G10 یکی دیگر از ساعت های هوشمند جدید 2023 است که می تواند فعالیت های ورزشی را ردیابی کند و وضعیت سلامتی را در زندگی واقعی مدیریت کند. این یک ساعت هوشمند اسپورت است که به شکل دایره ای با صفحه نمایش بزرگ 1.63 اینچی IPS عرضه می شود و به چندین ویژگی از جمله نمایشگر ضربان قلب، نمایشگر اکسیژن خون، حالت های ورزشی، ضد آب IP68 و پشتیبانی از تماس بلوتوث مجهز است. پس بیایید به جزئیات کامل بپردازیم!

طراحی ساعت هوشمند Lemfo G10 :

همانطور که در تصویر بالا می بینید، این ساعت جدید Lemfo G10 دارای طراحی دایره ای است که شیک، مد روز و مناسب مردان و زنان است. ابعاد 46*46*11.5 میلی متر و وزن حدود 50 گرم دارد.

بدنه ساعت هوشمند Lemfo G10 از آلیاژ روی ساخته شده است در حالی که بندهای آن سیلیکونی، استیل و چرم است.این ساعت هوشمند G10 دارای صفحه نمایش لمسی بزرگ 1.63 اینچی IPS منحنی با شیشه 2.5 بعدی است و با وضوح 390 در 390 پیکسل ساخته شده است. این ساعت هوشمند دارای واچ فیس های متنوعی است و در رنگ‌های مشکی، نقره‌ای و قهوه‌ای موجود است.

ویژگی های ساعت هوشمند Lemfo G10 :

Lemfo G10 یک ساعت هوشمند ضد آب IP68 است که می‌توانید آن را هنگام شستن دست‌ها، روزهای بارانی یا حتی هنگام شنا بپوشید. این دستگاه دارای یک سنسور ضربان قلب است که داده‌های ضربان قلب ما را در 24 ساعت جمع‌آوری می‌کند. این مدل به لطف مانیتور خواب کامل خود به شما کمک می کند تا خواب خود را نیز کنترل کنید. همچنین دارای گام شمار است و به ما اجازه می دهد کالری سوزانده شده در طول روز را کنترل و تخمین بزنیم.

علاوه بر ویژگی هایی که در بالا ذکر شد، این ساعت هوشمند G10 دارای یک بلندگو و میکروفون است که به شما امکان برقراری تماس مستقیم از طریق ساعت هوشمند را می دهد. ویژگی های اضافی عبارتند از مانیتور فشار خون، مانیتور اکسیژن خون SPO2، حالت های ورزشی،یادآوری های تحرک، یادآوری تماس و پیام، بلوتوث و بسیاری موارد دیگر. این دستگاه دارای ظرفیت باتری 250 میلی آمپر ساعتی با 2 تا 3 روز استفاده معمولی و 7 روز زمان آماده به کار است.

مشخصات کامل ساعت هوشمند Lemfo G10 :

مدلLemfo G10
شکلدایره
ابعاد46*46*11.5میلی متر
وزن29 گرم
رنگ هامشکی، نقره ای، قهوه ای
ابعاد صفحه نمایش1.63 اینچ
نوع صفحه نمایشAMOLED
وضوح صفحه نمایش390×390 پیکسل
سیستم عاملAndroid و IOS
حسگر هاسنسور ضربان قلب
سنسور G
بلوتوثV5.0 و V3.0
GPSندارد
بلندگوبله
میکروفونبله
حالت چند ورزشیدارد
مانیتور ضربان قلبدارد
مانیتور اکسیژن خوندارد
مانیتور فشار خوندارد
NFCبله
ضد آبIP67
ویژگی های اضافییادآوری بی تحرک
مانیتور خواب
زنگ خطر. هشدار
فشارسنج
تنظیم روشنایی …
ظرفیت باتری250 میلی آمپر ساعت
استفاده2-3 روز
اپلیکیشن
بندسیلیکونی

با توجه به اینکه وب سایت ایران اسمارت واچ اخبار ساعت هوشمند را پوشش میدهد، قیمت ذکر شده برای محصول برآورد شده بر اساس قیمت چین است. این قیمت فقط در تاریخ انتشار خبر اعتبار دارد.

دیدگاهتان را بنویسید