ساعت هوشمند Mibro Watch C3 2023

ونوم واچ

فهرست مطالب

به این ساعت امتیاز بدید!

Mibro دوباره بازگشته و یک ساعت هوشمند جدید با ویژگی های بیشتر به نام Mibro Watch C3 را برای ما به ارمغان آورد. این ساعت هوشمند یک ساعت ردیاب تناسب اندام است که به شکل مربع با صفحه نمایش 1.85 اینچی TFT عرضه می شود و به چندین ویژگی از جمله نمایشگر ضربان قلب، نمایشگر اکسیژن خون، حالت ورزشی ، ضد آب و پشتیبانی از تماس بلوتوث مجهز است.

طراحی ساعت هوشمند Mibro Watch C3 2023:

همانطور که در تصویر بالا می بینید، این ساعت جدید شیائومی Mibro Watch C3 دارای طراحی مربعی است که به نظر اسپورت، شیک و مناسب مردان و زنان است. ابعاد 47*39.5*11.8 میلی متر و وزن حدود 43.5 گرم دارد. یک دکمه فیزیکی در سمت راست کیس وجود دارد.

بدنه Mibro Watch C3 از فلز با پلاستیک PC ساخته شده است در حالی که بند آن سیلیکونی موجود است.این ساعت جدید شیائومی C3 دارای صفحه نمایش 1.85 اینچی TFT بزرگ خمیده با شیشه 2.5 بعدی است و با وضوح 240 در 286 پیکسل ساخته شده است.

ویژگی های ساعت هوشمند Mibro Watch C3 2023:

Mibro Watch C3 یک ساعت هوشمند ضد آب با ظرفیت 2ATM است، به این معنی که می‌توانید آن را هنگام شستن دست‌ها، روزهای بارانی یا حتی هنگام شنا بپوشید. این پوشیدنی دارای سنسور ضربان قلب است که اطلاعات ضربان قلب ما را در 24 ساعت جمع آوری می کند. این مدل به لطف مانیتور خواب کامل خود به شما کمک می کند تا خواب خود را نیز کنترل کنید. همچنین دارای گام شمار است و به ما اجازه می دهد کالری سوزانده شده در طول روز را کنترل و تخمین بزنیم.

ساعت Mibro C3 دارای یک بلندگو و میکروفون نیز می باشد که به شما امکان می دهد مستقیماً از طریق ساعت هوشمند تماس برقرار کنید. ویژگی های اضافی عبارتند از مانیتور اکسیژن خون،حالت ورزشی،آموزش Braith، یادآوری تماس یا پیام، اعلان برنامه، بلوتوث 5.3 و موارد دیگر. این ساعت هوشمند دارای باتری بزرگ 350 میلی آمپر ساعتی است که می تواند 7 تا 10 روز با استفاده معمولی و 50 روز با حالت ساعت اولیه دوام بیاورد.

مشخصات کامل ساعت هوشمند Mibro Watch C3 2023:

مدلMibro Watch C3 2023
شکلمربع
ابعاد47*39.5*11.8میلی متر
وزن43.5 گرم
رنگ هامشکی
ابعاد صفحه نمایش1.85اینچ
نوع صفحه نمایشTFT
وضوح صفحه نمایش240 در 286 پیکسل
سیستم عاملAndroid و IOS
حسگر هاسنسور ضربان قلب
سنسور G
SPO2
بلوتوث5.3
GPSندارد
بلندگوبله
میکروفونبله
حالت چند ورزشیدارد
مانیتور ضربان قلبدارد
مانیتور اکسیژن خوندارد
مانیتور فشار خوندارد
ضد آب2ATM
ویژگی های اضافییادآوری بی تحرک
زنگ خطر. هشدار
فشارسنج
تنظیم روشنایی ….
ظرفیت باتری350 میلی آمپر ساعت
استفاده7-10روز
اپلیکیشنMibro Fi
بندسیلیکونی، استیل، چرم

با توجه به اینکه وب سایت ایران اسمارت واچ اخبار ساعت هوشمند را پوشش میدهد، قیمت ذکر شده برای محصول برآورد شده بر اساس قیمت چین است. این قیمت فقط در تاریخ انتشار خبر اعتبار دارد.

دیدگاهتان را بنویسید