ساعت هوشمند S20 Max AMOLED

ونوم واچ

فهرست مطالب

به این ساعت امتیاز بدید!

S20 Max یکی از جدیدترین ساعت‌های هوشمند 2023 است که می‌تواند فعالیت‌های ورزشی را ردیابی کند و وضعیت سلامتی را در زمان واقعی مدیریت کند. این یک ساعت هوشمند اسپورت است که به شکل دایره ای با صفحه نمایش بزرگ 1.62 اینچی AMOLED عرضه می شود و به چندین ویژگی از جمله نمایشگر ضربان قلب، مانیتور اکسیژن خون، حالت های ورزشی،قطب نما، ضد آب IP67 و پشتیبانی از تماس بلوتوث مجهز است.

طراحی ساعت هوشمند S20 Max AMOLED  :

همانطور که در تصویر بالا می بینید، این ساعت جدید S20 Max دارای طراحی دایره ای است که شیک، مد روز و مناسب مردان و زنان است. ابعاد 46*46*12 میلی متر و وزن حدود 50 گرم دارد. دو دکمه فیزیکی در سمت راست و یک دکمه در سمت چپ پنل وجود دارد.

بدنه ساعت هوشمند S20 Max از آلیاژ روی ساخته شده است در حالی که بند آن فلزی و چرمی است.این ساعت هوشمند S20Max دارای صفحه نمایش لمسی بزرگ 1.62 اینچی AMOLED با شیشه 2.5 بعدی است و با وضوح 480 در 480 پیکسل ساخته شده است.

ویژگی های ساعت هوشمند S20 Max AMOLED :

S20 Max یک ساعت هوشمند ضد آب IP67 است که می توانید آن را هنگام شستن دست ها یا در روزهای بارانی استفاده کنید. این ساعت هوشمند دارای سنسور ضربان قلب است که اطلاعات ضربان قلب ما را در 24 ساعت جمع آوری می کند. این مدل به لطف مانیتور خواب کامل خود به شما کمک می کند تا خواب خود را نیز کنترل کنید. همچنین دارای گام شمار است و به ما اجازه می دهد کالری سوزانده شده در طول روز را کنترل و تخمین بزنیم.

علاوه بر ویژگی هایی که در بالا ذکر شد، این ساعت S20 Max دارای یک بلندگو و میکروفون است که به شما امکان می دهد مستقیماً از طریق ساعت هوشمند تماس برقرار کنید. ویژگی های اضافی عبارتند از مانیتور فشار خون، مانیتور اکسیژن خون، حالت های ورزشی، کنترل دسترسی NFC، قطب نما، یادآورهای بی تحرک، یادآوری تماس و پیام، بلوتوث 5.1 و بسیاری موارد دیگر. این ساعت هوشمند دارای ظرفیت باتری 420 میلی آمپر ساعتی با 3-4 روز استفاده معمولی و 7-10 روز زمان آماده به کار است.

مشخصات کامل ساعت هوشمند S20 Max AMOLED :

مدلS20 Max
شکلدایره
ابعاد46-46-12میلی متر
وزن50گرم
رنگ هامشکی، نقره ای
ابعاد صفحه نمایش1.62 اینچ
نوع صفحه نمایشIPS
وضوح صفحه نمایش480×480 پیکسل
سیستم عاملAndroid و IOS
حسگر هاسنسور ضربان قلب
سنسور G
بلوتوث5.2
GPSندارد
بلندگوبله
میکروفونبله
حالت چند ورزشیدارد
مانیتور ضربان قلبدارد
مانیتور اکسیژن خوندارد
مانیتور فشار خوندارد
ضد آبIP67
ویژگی های اضافییادآوری بی تحرک
مانیتور خواب
زنگ خطر. هشدار
فشارسنج
تنظیم روشنایی ….
ظرفیت باتری420میلی آمپر ساعت
استفاده3-4 روز
اپلیکیشن
بنداستیل، چرم

با توجه به اینکه وب سایت ایران اسمارت واچ اخبار ساعت هوشمند را پوشش میدهد، قیمت ذکر شده برای محصول برآورد شده بر اساس قیمت چین است. این قیمت فقط در تاریخ انتشار خبر اعتبار دارد.

دیدگاهتان را بنویسید