ساعت هوشمندMibro Watch A2

ونوم واچ

فهرست مطالب

به این ساعت امتیاز بدید!

Mibro یک سال پس از عرضه Mibro Watch A1،دوباره بازگشته است و یک ساعت هوشمند جدید با ویژگی های بیشتر به نام Mibro Watch A2 را برای ما آورده است. این گجت پوشیدنی یک ساعت هوشمند اسپورت است که به شکل دایره ای با صفحه نمایش 1.39 اینچی TFT عرضه می شود و به چندین ویژگی از جمله نمایشگر ضربان قلب، نمایشگر اکسیژن خون SPO2، حالت های ورزشی، ضد آب و پشتیبانی از تماس بلوتوث مجهز است.

طراحی ساعت هوشمند Mibro Watch A2 :

همانطور که در تصویر بالا می بینید، این ساعت جدید شیائومی Mibro Watch A2 دارای طراحی دایره ای است که اسپورت، شیک و مناسب مردان و زنان است. دو دکمه فیزیکی در سمت راست کیس وجود دارد.

بدنه Mibro Watch A2 از فلز با پلاستیک PC ساخته شده است در حالی که بند آن سیلیکونی است. در مورد این ساعت میبرو شیائومی جدید دارای صفحه نمایش 1.39 اینچی TFT گرد و خمیده با شیشه 2.5 بعدی است و با وضوح 360 در 360 پیکسل ساخته شده است و فقط در رنگ مشکی موجود است.

ویژگی های ساعت هوشمند Mibro Watch A2:

Mibro Watch A2 یک ساعت هوشمند ضد آب با ظرفیت 2ATM است، به این معنی که می‌توانید آن را هنگام شستن دست‌ها، روزهای بارانی یا حتی هنگام شنا بپوشید. این دستگاه دارای یک سنسور ضربان قلب است که داده‌های ضربان قلب ما را در 24 ساعت جمع‌آوری می‌کند. این مدل به لطف مانیتور خواب کامل خود به شما کمک می کند تا خواب خود را نیز کنترل کنید. همچنین دارای گام شمار است و به ما اجازه می دهد کالری سوزانده شده در طول روز را کنترل و تخمین بزنیم.

علاوه بر ویژگی هایی که در بالا ذکر شد، Mibro A2 Watch همچنین دارای یک بلندگو و میکروفون است که به شما امکان می دهد مستقیماً از طریق ساعت هوشمند تماس برقرار کنید. ویژگی های اضافی عبارتند از مانیتور اکسیژن خون، 70 حالت ورزشی، آموزش Braith، یادآوری تماس یا پیام، اعلان برنامه، بلوتوث 5.3 و موارد دیگر. این ساعت هوشمند دارای یک باتری بزرگ 350 میلی آمپر ساعتی است که می تواند 7 تا 10 روز با استفاده معمولی و 50 روز با حالت ساعت اولیه دوام بیاورد.

مشخصات کامل ساعت هوشمند Mibro Watch A2:

مدلMibro Watch A2
شکلمربع
ابعاد45.17-45.17-11.4میلی متر
وزن47 گرم
رنگ هامشکی
ابعاد صفحه نمایش1.39 اینچ
نوع صفحه نمایشTFT
وضوح صفحه نمایش360×360 پیکسل
سیستم عاملAndroid و IOS
حسگر هاسنسور ضربان قلب
سنسور G
سنسور جاذبه
SPO2
بلوتوث5.3
GPSبله
بلندگوبله
میکروفونبله
حالت چند ورزشیدارد
مانیتور ضربان قلبدارد
مانیتور اکسیژن خوندارد
مانیتور فشار خوندارد
ضد آب2ATM
ویژگی های اضافییادآوری بی تحرک
زنگ خطر. هشدار
فشارسنج
تنظیم روشنایی ….
ظرفیت باتری350 میلی آمپر ساعت
استفاده7-10 روز
اپلیکیشنMibro Fit
بندسیلیکونی

با توجه به اینکه وب سایت ایران اسمارت واچ اخبار ساعت هوشمند را پوشش میدهد، قیمت ذکر شده برای محصول برآورد شده بر اساس قیمت چین است. این قیمت فقط در تاریخ انتشار خبر اعتبار دارد.

دیدگاهتان را بنویسید